دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: در رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان در یک لحظه غافلگیر شدم و نتوانستم راهی دیدار فینال شوم.

طی ۱۰ ثانیه رنگ مدالم عوض شد

به گطارش قدس آنلاین، عرفان علیزاده پس از کسب مدال برنز وزن ۹۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در ایتالیا، اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستم عنوان سومی رقابت‌های نوجوانان جهان را کسب کنم، دور اول با حریفی از ژاپن کشتی گرفتم و او را شکست دادم، در دور دوم حریف آذربایجانی را شکست دادم و متاسفانه در کشتی سوم به خاطر اشتباهی که در ده ثانیه پایانی داشتم، کشتی را واگذار کردم و راهی دیدار رده‌بندی شدم.

وی در دور اول با نتیجه ۸ بر یک کانازاوا از ژاپن را مغلوب کرد. او در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۲ از سد راوان موسایف از آذربایجان را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید. او در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۴ مقابل موسی آرسونکایف از مجارستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. او با شکست ۹ بر صفر و ضربه فنی مقابل واروژان هوانسیان از ارمنستان به مدال برنز رسید.

علیزاده گفت: امیدوارم بتوانم در مسابقات جهانی آینده، اشتباه کوچکی که در این دوره از مسابقات مرتکب شدم، جبران کنم و با مدالی خوشرنگ‌تر به کشور بازگردم. البته من تازه اول راه هستم و برای پیشرفت و موفقیت‌های بزرگتر با همه وجود تلاش خواهم کرد.

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۷ تا ۹ مردادماه در شهر رُم ایتالیا برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط ابراهیم الهی در وزن در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال طلا، محمدرضا اسدی در وزن ۵۱ کیلوگرم، رضا سلیمانیان در وزن ۸۰ کیلوگرم به مدال نقره، عرشیا حدادی در وزن ۴۸ کیلوگرم و عرفان علیزاده در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. در رده بندی تیمی آمریکا با ۱۹۰ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، هند و آذربایجان با ۱۲۶ و ۱۲۲ امتیاز دوم و سوم شدند و تیم ایران با ۱۱۷ امتیاز چهارم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.